مطالب مرتبط

    نظرات

    مائده
    مائده در تاریخ 1390/12/13/6 و 8:19 گفته :
    سلام.
    من شما رو لینک کردم ولی چرا توی لینکدونی وبتون لینک نشدم؟؟؟
    یهسری بهم بزنید.
    ابوالفضل
    ابوالفضل در تاریخ 1390/12/11/4 و 10:05 گفته :
    سلام دوست عزيز وب خوبي داري اگه مي شه به وب من هم يه سري بزن ونظرتو در مورد وبم بده درضمن اگر منو قابل دونستي لينكم كن تا لينكتم كنم
    مائده
    مائده در تاریخ 1390/12/13/6 و 8:19 گفته :
    سلام.
    من شما رو لینک کردم ولی چرا توی لینکدونی وبتون لینک نشدم؟؟؟
    یهسری بهم بزنید.
    ابوالفضل
    ابوالفضل در تاریخ 1390/12/11/4 و 10:05 گفته :
    سلام دوست عزيز وب خوبي داري اگه مي شه به وب من هم يه سري بزن ونظرتو در مورد وبم بده درضمن اگر منو قابل دونستي لينكم كن تا لينكتم كنم
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: